Tuesday, June 10, 2008

BUDI TAK TERBALAS


Korang ingat tak aku cerita pasal Daniel, kawan yang aku baru kenal, yang kitaorang gi Medan sesame baru-baru ni? Kan aku cakap dia ada butik pengantin gak kat Kulim, dah banyak kali dia suh aku gi butik dia amek beberapa pasang pakaian pengantin wat display kat kedai aku sementara aku nak ada collection sendiri. Sebelum ni aku teragak la skit nak pegi coz ada krisis yang timbul antara kitaorang berempat (empat? Siapa lagi ek? Hmm tak yah la aku sebut nama nama kat sini kang free je dapat publisiti) so aku jadi segan la jugak tapi semalam dia kol aku, katanya ari ni cuti, datang je butik dia so akan kasi aku pakaian pengantin untuk display kat kedai aku.

So tadik aku pegi la ngan Fir ke Kulim. Daniel kasi 3 pasang baju pengantin untuk display, hepi sangat dalam hati aku ni coz ada collection sementara, satu lagi hepi coz dapat orang yang pemurah cam Daniel dan satu lagi hepi coz dapat jumpa Mr Lovely Filan (yang all da way ada senyum di wajahnya, sebuah senyuman yang ada seribu rahsia barangkali) Pas amek baju kitaorang makan char keoy teow kat area butik Daniel, sodap gak, ya la kan orang belanja mesti sodap.

To Daniel, if U read my blog, thanks a lot for Ur support n help, I really do appreciate it. Tak terbalas jasa U pada I, tak mungkin lupa. Seperkara lagi, dengan apa yang jadi lately, I harap U tabahkan hati (I pun tabah gak neh) Tadi ada word U yang buat I terkedu jap, andai berulang lagi keadaan di mana U akan terpaksa berkorban perasaan kepada sebuah kehilangan, U tak akan sanggup lagi berhadapan dengan situasi itu walaupun diupah dengan wang ringgit. Hmmm ya la Daniel, apa yang U buat ni dah cukup besar pada satu relation. Biar apa pun yang orang cakap about U, dorang tak pernah ada dalam situasi itu. Kalo U jahat sekalipun, I hormati U jugak kerana apa yang pernah U lakukan bukanlah satu perkara yang normal, yang mampu dilakukan oleh manusia lain. Tentang apa yang terjadi dan sedang melalui idup U skarang ini, tempuhilah sebaik mungkin. I pun nasihatkan diri I jugak dalam perkara ni. Hmm my last word, jangan tinggalkan dia mcm tu saja, I tahu U akan ada dengan dia walau apa jua keadaan kan. People make mistake kan tapi jangan la selalu sangat, I kalo orang wat salah I lagi suka nak dekat coz I ada peluang nak changed orang tu tapi kalo I yang buat salah, berpapan papan I akan kena sound, sabor jer la. Once again, thanks a lot. Frenz forever.

notakakiku : ada orang baik, ada orang jahat, ada orang baik yang lebih jahat dari jahat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home