Tuesday, June 03, 2008

3rd JUNE 2008 – SEMALAM BERSAMA WATSON

Happening – perkataan tu la yang mampu aku ucapkan, memang persembahan dan sambutan guest malam ni meriah sangat. Alhamdulillah organiser puas ati dengan show, siap nak offer untuk tahun depan lagi, InsyaAllah.

Acara makan mcm semalam gak la, aku amek banyak photo dancers, karang aku edit aku letak sini k. Tapi part yang paling best ialah dapat barangan cenderamata dari Watson. Each of us dapat….jeng jeng jeng…..

NIVEA Body Whitening Milk
LOREAL White Perfect
CELLU CLAIR Anti Cellulite Gel
EUBOS Liquid Skin Cleasing Emulsion
OFF LOTION Mosquito Repellent
PALMER’S Cocoa Butter Formula
COOL GIRL Glitter On Me Perfume – adakah ini untuk aku?
NIVEA Hydro Balance Foam
NIVEA Deodorant Extra Whitening Night Cream

K la, nak kuar dengan Fir jap, gi minum minum. Adios….

0 Comments:

Post a Comment

<< Home