Sunday, May 11, 2008

SELAMAT HARI IBU

Hari ini aku bangun dengan gembira sangat, tak sabar nak balik umah, nak wish mak ngan kasi adiah, aku belikan mak beg tangan Guess hehehehe jangan tak tahu! Kebetulan bebaru ni mak aku kuar ngan aku, mak merungut pasal beg tangan dia yang adik aku sorokkon, ntah apsal so aku dapat idea belikan dia je beg tangan.

Pagi lagi aku kuar umah untuk kursus kat Taman Tun Saadon, kursus apa nanti aku share ngan korang. Balik je aku terus gi jumpa mak, rupanya awal lagi abang aku dah ada sana. Mak hepi sangat, dia sebut TERIMA KASIH buatkan aku cam nak nangis je, padahal aku yang harus berjuta kali sebut kat dia ungkapan tu, tanpa dia tak mungkin aku di dunia ini, tanpa dia tak mungkin dapat aku harungi keperitan hidup ini. Kata-kata semangat dari mak terlalu banyak membantu aku meneruskan kehidupan. Saat ini aku merasakan terlalu berharga. Dan saat ini juga aku nekad untuk terus berjalan ke hadapan, sekurangnya untuk mak dan keluarga aku yang tersayang. Aku tak mahu lagi bersedih hati atau merasa kesal yang mampu mempengaruhi segala usaha aku. Skarang aku mahu kuatkan semangat dan merencanakan masa depan sebaik mungkin.

Baki hari aku terisi dengan Fir n Shahril. Kitaorang pegi Gurney n makan kat sana, lama aku tak jalan-jalan. Esok Fir dah nak balik KL, Shahril plak akan balik umah akak dia coz banyak kelas malam katanya, bulan June karang baru balik umah sewa. Memasing ada kehidupan yang perlu diisi. Malam kitaorang pegi lepak kat kedai aku jap. Ari ni aku banyak sembang ngan Shahril tentang perancangan dia pas tamat study, dia ada minat nak wat business. Bagus la kalo ada keinginan cam tu, aku bagi semangat je, itupun dengan pengalaman aku yang tak seberapa ni. Fir cam biasa la, kejanya wat lawak jer. Hepi gak lama tak jumpa dia tapi esok dah kena balik coz banyak show menunggu katanya.

Esok aku ada jadual yang aku nak isi. Hmmm hari terus berlalu…..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home