Monday, June 02, 2008

1st JUNE 2008 – MAKIN HARI MAKIN BINGUNG

Hari ini yang penat bagi aku, bertolak dari KL jam 1.10am dengan Fir, kitaorang bawak balik keta Cikgu Saiful, Choreografer Kumpulan Kebudayaan Seni Mutiara. Sampai Penang jam 4.30am, pas Subuh aku pengsan. Penat sangat sangat. Jam 8am aku bangung terus siap balik umah,jumpa family aku. Momo dah makin besar tapi kurus la plak aku tengok dia, mayb dalam proses kehilangan bulu coz dalam tahun pertama dia akan hilang bulu sebanyak 3 kali. Makin lincah si Momo ni, tak duduk diam langsung.

Balik umah aku siapkan kertas kerja yang aku kena antar dalam minggu ni, bob datang umah bincang pasal item n pemilihan lagu untuk show esok dan lusa. Petang jam 6pm dorang training sampai kol 10pm, sian aku tengok dorang.

Balik umah aku memang penat sangat sangat. Mandi n nak zzzzzzzzzzz jer tapi ada hal plak yang jadi yang buatkan aku tak faham tapi aku malassssss sangat nak layan manusia yang sekejap cam ni sekejap cam tu seolah tak faham situasi atau sengaja buatkan diri tak faham aku tak tau la. Keadaan tak sama macam dulu,kenapa satu persatu perkara yang dah diselesaikan diungkitkan kembali? Apa sebenarnya yang mahu diketengahkan aku pun tak tahu. Bertanya soalan yang dah ada jawapan, bercakap tentang perkara yang dah jadi nyata. Hmm dah la aku ni banyak nak fikirkan masalah yang tak pernah nak selesai, ada lagi rupanya yang belum ‘selesai’. Yang tahu, hanyalah keluarkan statement dari mulut dan jiwa sendiri kemudian sentap…….sekian SELAMAT MALAM

Aku pun tido coz letih. Banyak keja nak buat esok.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home