Tuesday, May 27, 2008

26th MAY 2008 – ONE MOMENT IN TIME

Each day I live I want to be
A day to give The best of me
I'm only one But not alone
My finest day Is yet unknown

I broke my heart For every gain
To taste the sweet I faced the pain
I rise and fall Yet through it all
This much remains

I want one moment in time
When I'm more than I thought I could be
When all of my dreams Are a heartbreak away
And the answers are all up to me
Give me one moment in time
Whem I'm racing with destiny
Then in that one moment in time
I will feel, I will feel eternity

I've lived to be
The very best I want it all
No time for less I've laid my plans
Now lay the chance Here in my hands

You're a winner
For a lifetime If you seize that
One moment in time Make it shine

Then in that one moment in time
I will be, I will be free

Aku tak sempat nak update cerita tentang kedatangan aku ke KL untuk Penang Food & Cultural Promotion sejak Ahad lalu coz memang busy sangat dengan jadual yang agak ketat. Actually aku datang sini dengan pelbagai masalah yang bersarang dalam kepala aku ni. Tapi disebabkan janji dan komitmen kerja yang menuntut, aku sampai di sini.

Sejak semalam aku asyik mendengar lagu ni, aku suka sangat. Banyak makna dalam lagu ni yang aku sesuaikan dengan jiwa aku. Semalam aku dapat SMS dari dia yang pernah aku cinta, ntahlah aku tak tau nak cakap cam ner. Seringnya ada saja yang tak kena dengan aku. Susahnya menjadi aku. Tak perlah, hanya dia yang tahu tentang dirinya. Mungkin aku harus diamkan diri, mungkin. Doaku emangnya tak pernah putus untuk dia dan dia tahu aku senantiasa ada. Hmm mungkin sementara aku masih ada.

p/s : i wanna be free .....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home