Friday, November 11, 2005

antara hati dan perasaan

sejak 3 hari lalu aku terasa banyak sangat tekanan dalam hidup. hmm sib baik ada Wan yang banyak menenangkan aku, tiap hari sms dia jadi teman aku. walaupun tak jumpa aku tahu dia ada, kekadang segan plak nak mengadu kat dia tapi hakikatnya aku kena ada tempat melepaskan tekanan kang tak pasal aku jadi gila.

Wan banyak kasi pandangan positif kat aku. dari mula sakit hati sampai la reda perasaan tu. sebenarnya aku cuba memahami situasi sapa saja yang ada dalam idup aku hmm pendek kata aku sanggup berkorban diri aku untuk ikut rentak orang. tapi yang menjadikan aku tertekan bila orang lain tak cuba nak memahami sedikit pun perasaan aku ni. sesekali aku telan gak rasa pahit ni tapi sampai bila?

ntahlah, kalau ikutkan hati mau jer aku jadi slumber mcm orang lain tapi mana aku nak letak anugerah Allah ni (hati & perasaan) hmm tapi dua tiga hari ni ada gak aku wat 'slumber n brutal' hehehe yang bestnya pandai plak terasa jauh hati ngan apa yang aku buat, cam ner tu? sebenarnya aku suka sangat ikut rentak orang, madu orang kasi madu la aku balas...kan sesuai cam tu?

saat ini aku tengah layan sms Wan. no tension no mension hehehe, ciao!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home