Thursday, September 22, 2005

DAMAI ....

Awal pagi lagik aku dah bangun, pas Subuh terus aku siap, aku double check listing untuk dancers bertolak ke Damai Laut, Lumut jap lagik. Actually aku cam tak puas hati coz tak dapat handle pojek ni coz ini 'pojek emas' aku tapi tak per la, aku dah brief semua ngan Bob n Eton, aku harap semuanya berjalan lancar. Lagipun aku dah janji ngan Aisye nak temankan dia kat Penang coz bukan selalu dia balik cuti. Mungkin belum rezeki aku untuk menjejakkan kaki ke Damai Laut kot, ahh no hal, janji bleh jumpa ngan Aisye.

Tadi aku drive gi office (awalnya, takder sapa, cam berhantu je opis ni hehehe) aku wat short memo untuk dancers pastu trus gi bank keluarkan duit untuk deposit payment dorang pastu aku kasi kat Eton minta dia agihkan pada dancers. Aku risau la, smalam asyik ingat dorang je, slalunya kalau outstation aku akan ikut skali, hmmm tak der per kot, selamat la handaknya!

Malam ni dorang FREE cuma esok dorang akan performed 4 item iaitu Asmaradana, NyaNya Dance, Let's Get Loud dan Nourull Ain. Kemarin aku kuar dapatkan costume baru untuk dorang, tak sabar nak tengok dorang ngan costume baru tu, sure best. Kamera pun aku dah kasi kat Eton, suruh dia ngan Bob ambik photo bebanyak especially pemandangan indah kat Damai Laut tu la!

Malam ni Aisye sampai Penang, aku nak gi ambik dia, tak sabar nak jumpa Aisye, rindu giler ni. OK la, banyak plak keja nak buat. Adios.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home