Friday, September 16, 2005

dia yang bernama SYAFIQ



this is the person who always cheer me up! and this is oso the person yang make me down! hehehe, dialah segalanya, he closed to my heart (and to my mom oso sometimes make me jeles when my mom ask bout him early morning : syafiq tak tepon ke? tak sms ke? hmmm should i jeles? no time nak jeles jeles!)

syafiq memang best! nampak cam rilex jer tapi otak sama poyo ngan aku gaks! sebenarnya kan dia yang banyak 'memoyo' kan keadaan sedangkan aku yang 'clean n clear' ni pun banyak terikut ngan 'kekerekannya' itu. selain dari eton ngan bob, aku ada dia. kiranya koleksi terbaru aku la ni tapi dia yang paling spesel la (ishkkk kalau bob ngan eton tahu ni sure terasa la pulak!) tapi dah itu kata hati aku, idup kita ni kan milik kita so kita ada hak meletak sesapa yang kita suka kat dalam hati kita kan?

seingat aku, antara ramai ramai 'harta' yang aku ada, Syafiq yang paling dekat ngan mak aku, biarpun hanya kekadang je datang umah, aku dapat tengok mak hepi je ngan dia. lagipun dia suka makan sandwich yang mak aku buat, dulu aku la 'hantu' sandwich itu tapi tiap ari makan sandwich dah rasa loya plak tekak aku ni.

aku slalu doa hubungan aku ngan Syafiq biarlah sampai ke hujung nyawa. walaupun baru je kitaorang kenal aku dapat rasa kitaorang banyak perkara sama dalam life, mungkin sebab itu cepat je kitaorang jadi rapat, tambahan plak bila kengkawan ngan family cakap kitaorang macam seiras. sebenarnya, bukan semua tu yang wat aku rasa senang dengan dia tapi yang lebih berharga, aku kenal siapa dia sebenarnya, bukan pada nama, bukan pada fizikalnya tapi pada jiwanya.

satu dalam sejuta

3 Comments:

Blogger Iz said...

syukur ada org yg kita 'senang' dengan nya dlm hidup ni...baca this entry makes me miss my dear friends back home. dah jauh jauh ni baru tau how much a person means to you.

5:29 PM  
Blogger hisyam abbas said...

putera..make me feel jelous...

allah yeblibihaalik...

4:16 AM  
Blogger lelaki di dalam cermin said...

IZ .. saya orangnya terlalu menghargai pada satu-satu hubungan. Indahkan kalau semua insan di dunia ini dapat dijadikan teman?

HOUSSAM ... jangan la jeles, awak pun baik ngan saya gak kan! :)

12:43 PM  

Post a Comment

<< Home