Sunday, October 09, 2005

tertulis aku milik mereka ...



masak lemak telur cili padi ... untuk kali pertama dalam hidup aku, sedapnya lauk itu! hehehe, sesungguhnya aku dah jatuh cinta ngan lauk tu, warna kuning ngan telur hancur, sedap sangat sangat sampai saat menaip ni pun aku terbayangkan lauk tu! hmm aku makan kat umah Aisye ari Jumaat lepas sewaktu buka puasa ngan family dia.

malam tu aku buka puasa ngan kurma, nasi lauk masak lemak tu, ayam goreng rempah daging dan tempe! ya Allah, sedap sangat walaupun simple dan yang lebih menyedapkan lagi bila layanan family Aisye yang ramah giler, dari nak cover malu tak jadik malu dah coz aku senang sangat ngan layanan dorang pada aku, baik mak abah dia ataupun adik adik dia. keakraban tu dah mula terasa walaupun jika diikutkan aku masih baru je mengenali dorang!

sesungguhnya Ramadhan ini terlalu bermakna!

p/s : mungkin udah tertulis, aku ini milik keluarga itu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home