Monday, November 14, 2005

aku masih setia

Kini telah tiba masanya

Untuk kita berbicara

Tentang hubungan ini

Yang makin dingin dan menyepi

Teman-temanku membawa berita

Berita kecuranganmu

Namun aku masih mampu

Masihku bertahan kerana

Aku masih setia

Namun kesabaranku ada batasnya

Mungkin jua kerna

Aku masih menyintai

Bukanku menyalahkan

Hanya sekadar ingin mengingatkanmu

Agar cinta ini

Kembali bahagia

Semakin kusut ku rasai

Hari berganti hari

Engkau terus membisu

Egomu makin membelenggu

Apakah aku yang keliru

Bingung dikaburi cemburu

Atau sememangnya dirimu

Sebenarnya begitu

Aku bukan boneka

Yang bisa kau lakukan semahunya

Namun cinta ini

Ku bertahan

Dan kerana

Aku masih setia..

Di sudut hatiku

Masih percaya

Dikau kembali seperti semula

Dikaukan kembali...sayang..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home