Saturday, July 02, 2005

nota cinta

Buat awak yang saya sayang,

Ketika surat ini ditulis, saya pasang lagu-lagu ballad romantik kat PC saya. Waktu ini lagu Endless Love, Mariah Carey. Lagu tu penuh ngan kata kata indah, itu yang buat saya bersemangat nak tulis warkah ini kat awak.

Awak....saya nak awak tahu yang saya sememangnya betul-betul jatuh hati kat awak. Awak betul-betul dah memiliki hati saya. Pertemuan demi pertemuan kita bertemu dan mengenali diri masing-masing. Dan setiap detik pertemuan itu saya tahu awak memang benar-benar ikhlas menyayangi diri saya. Saya dapat lihat dari mata awak dan menilai dari kata-kata awak. Gerak hati saya juga berkata supaya memiliki awak sepenuhnya. Dan saya kini telah pun terima diri awak seadanya. Pada mulanya saya agak ragu-ragu untuk jatuh cinta ngan awak disebabkan kerjaya awak yang begitu glamour yang membuatkan saya takut. (Awak pun fahamkan!) Ye la awak banyak jumpa orang tapi bila saya fikir semula, saya tak kisah ngan semua tu. Saya percaya awak seorang yang yang ikhlas dan boleh dipercayai. Pandai-pandai la awak jaga kepercayaan saya ni. Saya tahu awak menjadi rebutan tapi saya tahu awak tetap sayang saya. Betul kan? Saya rasa bertuah gak awak pilih saya walaupun saya tak der rupa sangat! Saya harap awak tak menyesal kenal saya. Terimalah saya seadanya.

Baru sebulan kita kenal tapi rasanya banyak kenangan dan memori indah yang kita lalui. Pastinya saya tak akan lupakan saat ini. Dan saya amat berharap banyak lagi saat-saat indah yang bakal kita lalui. Saya nak spend time banyak ngan awak bila saya ada masa terluang.

Saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat awak kerana menyayangi diri saya dan terima saya seadanya. InsyaAllah kita akan lalui suka duka bersama, saya harap hubungan ini akan berkekalan lama. Dan saya nak awak tahu saya sayang awak.

p/s: terima kasih atas kata-kata indah ini, akan saya simpulkan menjadi sesuatu yang abadi : jauh di sudut hati.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home