Saturday, June 18, 2005

panas

Panas giler hari ni, mata aku lak lalok smacam jer ni. Semalaman aku tak tidur. Badan aku letih sangat, mata ni sampai naik pedih tapi aku tak ngantuk, cam ni lah bila sesekali ada masalah. Aku puas pikir smalam. Dah malas nak keja full time dalam entertainment line ni biarlah aku kembali kepada part time, orang yang tengok aku keja cam hepi je, pegi sana pegi sini, wat itu wat ini, glamour, memacam lagi tapi kalau hati dah hepi tak guna lagi kan? Actually beberapa perkara sejak kebelakangan ni yang buat aku tension tapi aku cuba wat dek je. Hmm selagi aku bleh sabar, aku sabarlah. Tapi aku tahu 1 hari karang aku akan jauh dari dunia hiburan ni gak walaupun darah seni ni dah sebati ngan idup aku.

Aku dah siap nak move to SP, aku drive Atos aku jer. Mayb tumpangkan Razak ngan Eton, dancers lelain dorang dah ada transport. Esok pagi show kat Balik Pulau, 9am semua kena standby ngan costume. Sure aku pengsan esok. Isnin aku ada janji ngan doc kat spital...hmm sakit ke aku ni? Rawatan lanjut jer. Selasa aku FREE - aku nak mula wat resume carik keja. Ahhh bercelaru benar dalam kepala aku ni. Sayang sangat ngan produksi ni tapi dah puas aku pikir, aku dalam dunia kerjaya yang tak membawa aku ke mana mana.

Smalam puas aku sembang ngan Syafiq kat phone, dia banyak gak kasi semangat kat aku. Hmm cam nak terbang ke bulan, skarang gak! Duduk sorang sorang.......

Akak Lilsy pun tak tepon, nampaknya aku tak jumpa la Akak Lilsy kat Cinta Sayang karang...aku tak kenal sesapa dah kat SP. Hmm tak per lah....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

fwfwefwe

10:13 PM  
Blogger Jafre bin Haji Taib said...

salam.
kiranya dapat dihubungi, mohon say hi di email saya..
jfretaib@gmail.com
ada sesuatu yg ingin saya tanyakan.

terima kasih.

3:27 PM  

Post a Comment

<< Home