Thursday, June 16, 2005

janji yang dituntut .....

Aku macam serba salah jadinya hari ni, dah banyak kali Kimin ajak kuar makan sate tapi slalu aku sibuk (ntah apa apa punya sibuk) Kekadang rasa syukur sangat bila ada blog ni, sekurang-kurangnya kengkawan tahu yang aku sibuk, aku tulis kat sini, segalanya...bukan sebuah cerita tapi satu kenyataan di mana aku benar-benar dalam situasi penuh kesibukan.

Tadi Kimin call lagi, hmm aku serba salah sangat jadinya, aku teringat lak pada arwah Syah, berkali kali ajak aku keluar makan dan berkali kali itulah aku tolak dengan alasan kesibukan. Akhirnya aku sendiri tak berpeluang duduk makan dengan dia sebaliknya hanya menemani dia di saat-saat akhir kehidupannya di bumi Ilahi ini. Bukannya aku mengharapkan perkara yang sama pada Kimin (soli aaa cikgu hehehehe) tapi semuanya mengingatkan aku pada satu hukum Tuhan. Sekelip mata segalanya mampu terjadi dengan kuasaNya.

Janji yang dituntut ini akan ku langsaikan .....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home