Thursday, June 09, 2005

smalam yang buzzy...



SAVVY
itulah nama new Proton car, hmm sapa yang kasi nama tu ek? Mungkin ada cerita tersendiri di sebalik nama kan tapi kemarin pengunjung kat launching tu wat memain jer! Yang kebanyakan aku dengar dialog ni..

"Ko pakai keta apa?"

"SAVVY"

pastu dorang gelak-gelak, hmm ntah apa yang tersirat dalam kepala otak dorang! Hmm keta tu ok gak tapi aku suka MyV lagi rasanya, apapun aku tetap sayang ATOS aku hehehe....

Malas la citer pasal tu, seawal jam 3 petang aku ngan bebudak dancer dah ada kat bilik manager dorang yang dijadikan bilik makeup n salin costume, sesekali berada dalam bilik bos, aku pun mula la berangan bilik itu aku yang punya! Hehe, aku temankan dancers pompuan makeup dari awal sampai abis kononnya dorang ni malu dan takut staff Proton intai dorang, eleh cam la aku tak tahu, kalau dah namanya penari hehehe gatal je lebih opsss sori kawan-kawan penariku! Hehehe..korang tetap di hati! Jam 5.30 petang baru la dancer laki sampaim tension btol aku, organiser kat bawah tak abis abis bising kat aku coz katanya dah lambat, VIP dah nak sampai, aku dah masak sangat ngan menda ni, alih-alih dekat sejam gak kitaorang standby katbackstage tu, dancer mula la bising coz tadi aku yang bising-bising kat dorang cakap dah lambat. Aku gak yang kena! Dah nasib badan. Aku wat dek je la, sampai saat persembahan semua all out, Alhamdulillah, gimik Proton menjadi tapi dancer ramai yang bising pas show coz Proton tak inform ader bunga api terbang la, bungi api meletop la, dancers semua terkejut siot! Aku dapat dengar punya kuat dorang melatah! Hmmm....tapi show vest! Pas show seperti kelaziman, aku wat briefing, bla bla bla pastu tu time bayar payment semua senyum luas. Aku turun bawah semula jumpa organiser, hmm sib baik dorang puas hati. Packing barang pastu makan nasi lemak daun pisang kat Padang Kota Lama hmmm sedap giler, Abang Ak (dalam gambar) yang belanja! Tengkiu Abang Ak.

Aku busy sikit hari ni, jap lagi ke Kolej Jururawat antar costume dorang nak sewa pas tu trus ke EQ arranged latihan usherer untuk VIP malam trus ke Penjara Penang, PENJARA? Hmm ada latihan dancer ngan musician dorang coz performance 12hb ni guna muzik live. Yang pasti aku tak sabar nak balik umah karang, tahu pasal? Pasal Bob kasi hadiah tapi aku tak bukak lagi..sapa Bob? Bob ni rakan sejawatan aku, dia slalu turun naik KL untuk 'cuti' ntah apa la yang ada kat KL tu, lover agaknya? Smalam dia kasi hadiah kat aku hehehe dia slalu cam tu seolah olah hadiah dari obersea la! Tapi aku tahu sure dia belikan aku FROG..tahu tak per!

Ok sampai sini je la k! InsyaAllah malam ni aku nulis lagi...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home