Monday, June 06, 2005

pening siot!

Pagi tadi ba belikan aku nasi lemak ngan karipap sardin, hmm pagi ni apsal nasi lemak makcik sekolah tu rasa kureng sedap plak? Ataupun aku je yang tak rasa sedap coz dah lewat nak meeting karang! Mak bising coz aku terlari sana sini..hehehe joging la mak, bukan dah lewat! (padahal Tuhan je yang tahu bagaimana lewatnya aku hari ni) Tapi aku rasa dah abis COOL dah hehehe, ntah lah! Ibu lebih memahami anaknya kan?

Dalam sibuk tu sempat gak aku main ngan HITAM. Actually anak kucing aku ni 2 ekor, sekor warna hitam berkilat sekor lagi warna putih - yang putihnya bulu hmm cam kucing Parsi tapi aku tak yah panggil 2 nama, cukup panggil TAMMMM....dua dua ekor akan lari datang jumpa aku! Hehehe, jimat rasanya suara aku ni tapi aku slalu perli si putih tu ngan nama 'perasan' coz dia tu putih tapi panggil hitam pun dia datang gak! Semalam aku dah mandikan dorang, hmm ari ni bersih...ari ni je la kot!

Berbalik pasal keja, tension...slalu Monday cam ni, awal pagi aku ke Tourism Penang nak collect cheque, pegawai tu cakap ari ni siap, hmm memang la siap tapi dia cuti sminggu plak, yang bestnya cheque dalam laci dia dan yang best lagi kunci laci tu ada ngan dia! Hmm bestkan drama swasta ni? Tapi dia belum tahu siapa aku hehehe aku akan sabar menunggu kepulangannya minggu depan! Menjawab lagi aku karang .... tapi aku dah buat keja aku kan?

Hmm tapi aku ada point coz tadi Encik Dahlan suruh aku buat quotation untuk persembahan Penang Food and Cultural Promotion di Allson Klana Resort Negeri Sembilan bulan August karang...resort tu terkenal ke? Tahun ni no more di Legend Hotel (2 bulan) or Pan Pac Hotel (2 bulan - cukup la dua tahun berturut aku kat sana - bosan dan lagi satu balik je Penang sure badan naik, mana tak nya makan show tido makan show tido). Aku dah call ngan Miss Renbir Kaur pasal sebutharga tu dan aku dah email semuanya jap tadi. LEGA. Abis satu bab, pas ni nak wat invoice function yang lelain plak pas tu nak jenguk filing system.

8hb ni produksi terlibat ngan pelancaran keta proton baru tu.....nama apa ntah, pastu 12 kat EQ Hotel, pastu 18 kat Kelab Cinta Sayang Sungai Petani hmmm ini yang ditunggu-tunggu ni, pas show bleh makan barbeque! YES YES YES !!! Bulan ni gak dengarnya production wat activity untuk dancers watching movie kat cinema n kenduri kesyukuran sempena tahun ke2 penubuhan cultural troupe. Hmm cam meriah je bulan June ni!

Hmm..malam karang nak tgk movie ngan Syafiq...movie apa ntah blom tau lagi, kang aku kasi tau k! Adios.

p/s : bila sesibuk cam ni aku rasa puas!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home