Tuesday, June 07, 2005

dari LELAKI TERINDAH

Seandainya kau ada di sini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku
Kuingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah berpaling darimu
Walau kini kau jauh dariku
Kan slalu kunanti
Kerna Ku Sayang Kamu

Hati ini selalu memanggil namamu
Dengarlah melatiku
Kuberjanji hanyalah untukmu cintaku
Takkan pernah ada yang lain

Adakah rindu di hatimu
Seperti rindu yang kurasa
Sanggupkah ku terus terlena
Tanpamu di sisiku
Ku 'kan slalu menantimu....

Seandainya kau ada di sini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku
Kuingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah berpaling darimu
Walau kini kau jauh dariku
Kan slalu kunanti
Kerna Ku Sayang Kamu
Kan slalu kunanti
Kerna Ku Sayang Kamu


aku tak tahu samada aku akan jatuh cinta lagi atau tidak TAPI saat ini hati aku seakan menyatakan yang aku jatuh cinta lagi! hmm siapa dia? ntahlah, aku sendiri tak tahu bagaimana mahu menjelaskan apa yang ada di dalam hatiku sekarang ni. hmm setiap saat hanya wajah dan dirinya dalam ingatan aku. sering gak aku jauhkan semua ni dari pandangan mata aku sebabnya aku dah malas mahu terluka dan kecewa lagi. seakan semua insan sama saja. aku tidak mahu ego untuk menyatakan yang aku tidak perlukan cinta tapi aku sering lari untuk jatuh cinta kerana tak aku dah rasa pahit getirnya bila jadinya perpisahan! TAPI aku sayangkan dia skarang, terlalu sayang! aku tak tahu kenapa aku perlu sayang dia tapi aku slalu rindu dia ishhhkkk apsal la menda ni kena datang lagik! 7 tahun...7 tahun belum cukup untuk aku lupakan kepedihan dulu malah sampai skarang masih ada saki baki kekecewaan tu. aku masih bisu dan dia juga masih bisu tapi isyarat hati menyatakan yang kami saling memerlukan...ahhhh malas aku nak fikirkan lagi banyak banyak! lirik lagu tu nak aku hadiahkan pada dia kerana 7 Julai nanti dia akan sambung pengajiannya...dan jauh dari aku! andai dia ditakdirkan buat aku, pastinya milik aku! KAN?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home