Tuesday, June 14, 2005

tak der keja !!!



make-over!
abang ak sampai lewat skit kat function Anugerah Sukan Penang kat Hotel EQ. PAs aku make sure rehearsal semua dah ok ngan live band so aku back to changing room, dancers semua tengah siap, malam tu aku take part as Usherer untuk Anugerah Perdana ngan Bob n Abang Ak. Dorang semua dah start makeup n pakai costume tetiba aku rasa malas sesangat, aku sms kat semua yang aku nak sms sampai la Stage Manager bising aku tak siap lagi untuk turun dinner kat Coffee House. Aku terus ke toilet (male dancer suka sangat siap kat toilet - hmm aku tahu naper! hehehe) Ya Allah Nauzubillah punya panas dalam toilet EQ - besar saja tapi tak der aircond, aku ajak Abang Ak back to changing room - lega sangat coz sejuk!

Mula la proses make-over hehehe aku ngan Abang Ak saja jer lukis misai ngan janggut kononnya pahlawan mengiringi piala pusingan tu la karang so pic tu la hasil kitaorang mencorakkan wajah hehehe ... nampak tua la pulak tapi no hal la sesekali merubah wajah, yang paling penting show jalan! Hehehe....duit masuk itu dah cukup.

p/s : Sabtu karang show kat Kelab Cinta Sayang Sungai Petani, x sabar plak nak jumpa orang SP..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wahh masyukkyerr..nanti turun penangleh bleanja char koew teoww....hehehehhe..kirim salam sama awek2 penari tue yee...awek pompuan..:P.....
adess..gatal laa plakk bila sorang2 nie...

4:35 PM  

Post a Comment

<< Home