Thursday, June 23, 2005

aku tahu kau dan aku tidak mungkin akan menyatu..

Bagai bermimpi, satu ketika dulu riak sangat dengan aku, aku itu aku ini, sekarang? Hmm sebenarnya aku tak pernah nak berdendam, kalau dah rasa diri bagus, cukup sempurna sebagai manusia, terletak elok pada wajah dan aku ini hanya 'sipi-sipi' jer hehehhe go ahead la! Aku tak kisah, kalau dah tak nak aku idup dalam diri dia, aku bleh pergi tapi jangan la wat aku mcm hanjeng! Dulu...dia pergi aku tak halau cuma aku sematkan di hati : satu waktu nanti dia akan kembali gak pada aku.

Semalam aku dapat email dari seberang, hmm dia mohon maaf dan kononnya sedar yang selama ini aku banyak kasi dia harapan la papan la hmm kain kapan nak? Hehehhe sebenarnya aku dah malas nak layan orang-orang riak n bodoh sombong ni, dorang ingat kasih sayang ni bleh beli kat Lorong Kulit ker? Hmm tapi aku ni masih ada perasaan manusia normal, aku pujuk dia kononnya lupakan jer kisah kisah dulu hehehe aku masih ada kat sini untuk dia citer masalah (yang tak pernah abis tu). Aku ni jahat ke wat cam ni? Hmm rasanya sesuwai la kan.

Idup kita ni kan kejap je, pejam celik dah setengah tahun, tanda tanda akhir zaman pun semakin hari semakin banyak, apa la nak riak-riak ngan kehidupan kita ni? Apa la nak pilih-pilih orang itu orang ni je bleh kawan ngan kita? Bagi aku, selagi ada usia ni aku nak jalani idup aku ni dengan sederhana, sapa je sudi kenal ngan aku, sudi kongsi manis masam dunia ni, jom jadik kawan! Senang je kan? Kalau yang 'kerek' ngan aku, kerek la aku layan kang!

Smalam kena tegur aarrr tapi aku terima. Hmm katanya aku banyak berubah, so aku tanya la apa yang aku ubah? Actually memang aku banyak berubah, hati aku sejak kebelakangan ni jadi cam zalim je, aku pun tak tahu pasal! Yang aku sedar, semuanya kerana seseorang. Ahhh..nanti aku ubah jadik baik balik k?

AKU TAHU KAU DAN AKU TIDAK MUNGKIN AKAN MENYATU tapi sekurang-kurangnya hormatilah harga diri manusia lain.

p/s : Meer, hari ni Zac dah siap koleksi pic yang kat laman Meer, kengkawan semua cakap pic tu meletop la! Hmm ada yang nak kenal ni, cam ner ek?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

apa kabar zac....sibuk ker lama x dgr kabar ye....hmm...sori ye nak ckp..nampaknya pengalaman zac yg lepas2 nie buat hati zac cam berbekas jer..xperla zac ada pilihan dan sbb utuk memperlakukan apa yg zac nak lakukan..zalim?...x la kut ..itu reaksi biasa kalau kita akan diperlakukan begitu...cuma jgn sampai mmengubah diri udahlaa..hehe ..ckp pasal nie diri sendiri pun pernah jadi zalim jugak..cuma skrg je slow sikit... :)

10:38 AM  

Post a Comment

<< Home