Tuesday, June 21, 2005

1001 kisah kehidupan



hari ini aku EL ... sengaja memontengkan diri dari segala kerja-kerja lazim, awal pagi lagi aku keluar, sampai je kat Prangin Mall aku terus memulakan tugasan soping-soping, aku beli birthday present untuk Iwan, frog untuk aku, Vitamin E cream untuk Eton, baju kemeja untuk aku, bekas tisu untuk keta aku, makan kat KFC, survey printer baru, jumpa Kak Yati kat Kewangan Negeri pasal cheque yang lambat giler nak keluar tu, bayar tiket parking kat kaunter MPPP, update buku Maybank, beli file kat Popular Book, hmmm jalan jalan kat Prangin n Komtar....puas! Actually smalam letih giler pas kuar ngan Syafiq nonton Pontianak Menjerit tapi ntah cam ner bertenaga lak awal pagi ni. Macam ni la idup aku bila tengah tension - aku akan makan n shopping ingat tak ingat. Lately banyak sangat perkara terjadi dalam idup aku, nak luahkan kat sini rasa tak puas nak tulis so aku simpan dalam hati je. Sib baik gak ada Syafiq, banyak yang dia dengar keluhan aku tapi kang dia masuk kuliah balik, tinggal aku seseorang...hmm tak per la kang dalam kubur pun sowang gak!

Bob sms dari Padang Indo, smalam dia ke Bukit Tinggi hari ni dia kuar nonton plak, ada movie baru katanya, beruntung Bob dapat bonda angkat kat sana, aku ni bila lagik nak holiday? Hmm pas Bob balik karang la agaknya, dah plan tapi asyik tak jadi jer cuma yang confirm nak g Medan nak hadiri majlis perkahwinan Abang Rahmat, tak sabar nak jumpa Abang Ozet ngan Abang Andy. Aku plan nak stay lama sikit kat sana, hmm mayb seminggu, nak survey movie terbaru Indo ngan novel Andrei Aksana (Meer, karang Zac cuba dapatkan novel tu k!)

Sabtu ni aku move ke Genting dua hari je, hmm situlah tempat aku bila nak redakan 'kepanasan' dalam jiwa aku ni coz kat sana ramai orang so sesuailah ngan aku yang suka mengkaji sifat manusia ni hehehe. Skarang ni idup kena rilek je, nak serius sangat pun wat pening kepala jer. Tapi aku banyak belajar la dalam idup ni jangan percayakan insan lain 100%, most of people ramainya yang HAMPEH. Dan aku percaya kehidupan adalah satu proses of learning, slagi idup slagi itu la kita tak abis belajar. Hmm cukup la aku ngan dunia aku.

p/s: biarlah hidup sunyi dari hati disakiti ....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

masuk ke sini dan melihat adik akak yg bertambah ensem dari sehari ke sehari...cakssss :)..err sapa sakiti hatimu dik?

sis lilsy

11:03 PM  

Post a Comment

<< Home