Thursday, July 07, 2005

MEDAN

MEDAN...itulah destinasi aku berikutnya. Kali ini kunjunganku seorang diri tanpa Bob yang selalu ke Medan dengan aku. Dua tujuan utama - majlis perkahwinan Abang Rahmat dan juga sesi taklimat program pertukaran budaya malaysia - indonesia. Saat ini aku belum packing apa apa lagi, ntahlah rasa cam malas nak ke Medan. Hmm tapi dek kerana JANJI dan juga tuntutan kerja, aku lupakan semua 'kemalasan' aku tu.

Esok aku ke Medan dengan penerbangan Jatayu Airlines jam 2 petang. Jap lagi nak buat list pesanan kengkawan dari Penang. Hmm tapi yang paling banyak pesan barang ialah Meer. Dalam list ada 10 VCD Indonesia yang dia pesan ngan novel Lelaki Terindah. Lucu betul mamat ni, apapun aku akan cuba dapatkan untuk Meer. Aku tahu dia sure hepi kalau aku dapatkan semua tu (sejak baca email dia smalam aku trus budget time bila nak kuar soping bila nak ke umah kengkawan kat sana hehehe) Bob plak nak underwear CK, alahai cam dah tak der underwear kat Penang ni tapi kat sana for sure murah lah, bebudak dancers pompuan pesan make-up tapi manalah aku tahu nak beli makeup so karang aku kena contact ngan Abang Andy @ Abang Ozet @ Abang Asep coz dorang lebih tahu. Abang Ak lak pesan rambuk palsu untuk pengantin. Semua dah dalam list cuma aku je tak der plan apa apa tapi kali ni aku nak abadikan setiap saat aku di Medan. Kenangan tu....

Aku tak bleh nak nulis panjang, esok si dia nak antar aku ke airport (ishk ihsk part ni yang lemah ni tapi tak per la blajar kontrol) Macam la nak pegi jauh hehehe sejam je penerbangan tapi ya la kan idup mati tak siapa tahu, pertemuan perpisahan tu di tangan Tuhan. Hmm doakan aku slamat pegi dan slamat pulang ek!

SALAM AKHIR.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wahh dalam perjalanan untuk mempunyai teman istimewa ke.....hehhee..xperlaa..langit tak selalu mendungkan..gelora tak semestinya mengganas selalu..yang penting macamana kita menghadapinya...yang pasti diucapkan semoga terisi kekosongan dalam hati..hehehe..erk terlalu awal ke?..xperla bukan elok mendoakan dan mengharapkan kawan2 gembira..:)..panjang plak rasanya coleteh..maklum lama x singgah..apapun semoga selamat pergi dan pulang dr medan...dan semog sihat2 selalu....:)..

9:26 AM  

Post a Comment

<< Home