Friday, January 25, 2008

22nd JAN – BAD DAY

Kelmarin aku menerima khabar yang kurang menyenangkan aku berkaitan usaha aku dalam mengembangkan perniagaan tapi aku terima dengan redha,aku akur dengan takdir yang telah tertulis untuk aku walaupun sedikit rasa kesal dan kecewa ada dalam hati ini. Mujur ada Fallah yang banyak memberikan kata nasihat dan semangat. Sekuat-kuat diri aku ada kelemahan juga pastinya, selama ini aku banyak berkongsi segala rasa, bila tiada sesiapa untuk aku bercerita, timbul juga rasa cuak dalam diri namun aku bersyukur bila Tuhan temukan aku ngan Fallah yang banyak buatkan aku tenang. Aku tahu dia jujur dalam persaudaraan ini. Aku rasa dalam tempoh 2 hari ini aku banyak bercerita dengan dia semata-mata hanya nak dapatkan feed-back tentang keputusan yang aku dah buat ini. Alhamdulillah aku tenang dan terima segalanya seadanya. Thanks bro!

p/s : dah terlalu banyak yang aku tempuh, apa salahnya aku terima sekali lagi ujian dalam kehidupan ini, mungkin ada rahmat yang tersembunyi untuk aku. Dengan izin Allah, aku mahu terus memperjuangkan nasib diri ini, selagi ada hayat di kandung badan. Ya Allah, hanya padaMu aku bermohon agar diberi kesempatan pada diri ini untuk melunaskan segala impian dan harapan, hanya padaMu aku berharap. Amin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home