Friday, January 25, 2008

17th JAN - ANOTHER BIRTHDAY : MOHD ABD. FALLAH SHAARANI

Hepi Birthday Mr Fallah! Hmm sapa Fallah ni ek? Fallah aku baru je kenal bulan Ramadhan yang lepas tapi aku suka ngan dia ni. Antara orang yang paling banyak membantu aku especially saat aku down pas raya ari tu. Aku mungkin baru kenal dia tapi aku hepi dengan relation kitaorang. Selain banyak menenangkan perasaan aku, dia jugak banyak memberi semangat untuk aku terus wujud dalam dunia perniagaan yang aku ceburi ini, pendek kata banyak keja aku jadik mudah coz dia selalu ada tolong aku masa function.

Prinsip aku mudah je, aku akan menghargai sesiapa sahaja yang menghargai aku seadanya. Tak mungkin aku lupa dengan segala pengorbanan dan kesetiaan orang pada aku, InsyaAllah.

To Fallah, Hepi Birthday to you, hope U hepi to be frenz with me. Thanks gak coz sudi idup dalam family dan kawan-kawan saya. Kami sekeluarga orang biasa saja, U lebih tahu mcm mana layanan my parents to you, kitaorang sederhana sangat sangat. Dan yang lebih penting, we need each other!

p/s : banyak plak si Fallah ni makan, katanya dulu tak mcm ni, sejak kenal ngan aku jadik kuat makan, agaknya aku ni ada aura makan kot!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home