Tuesday, December 18, 2007

melawan kesepian .....

apapun yang terjadi
berjalanlah tanpa henti
airmata yang tertahan
waktu untuk dijatuhkan

nanti kita kan tahu
betapa bijaknya hidup
sepahit apapun ini
pelajaran yang bererti

semoga kepergianmu
tak akan merubah apapun
semoga mampu ku lawan
kesepianku

apapun yang terjadi
berjalanlah tanpa henti


aku suka lagu baru dalam album Siti - Hadiah Daripada Hati. dalam kesibukan tadik, sempat aku miliki album ini masa gi Gurney Plaza. Yup, aku mahu berjalan tanpa henti. pengalaman lalu banyak mengajar aku agar lebih menghargai masa supaya jangan alpa dalam cinta! hmm bukan tidak percayakan cinta tapi aku lebih senang begini, biar sukar menerima cinta kerana ianya bakal menjadi sesuatu yang lebih berharga, insyaAllah. aku puas dengan kehidupan sekarang, walaupun sibuk teramat sibuk dengan urusan kerja masih ada ruang untuk aku rasa dikasihi oleh insan sekeliling, terima kasih kalian kerana senantiasa menyokong usaha aku. sampai saat ini aku terasa puas dan bebas dengan dunia aku sendiri, Alhamdulillah.

slama ini ruang aku hanya kepada seni persembahan, skarang aku ada skop baru iaitu pengendalian keseluruhan acara. berkat usaha, aku telah memiliki dua kontrak mega untuk mengendalikan acara di mana syarikat aku sendiri yang mengendalikan sepenuhnya! syukur sangat-sangat, penat lelah aku berbaloi. januari nanti bakal menyaksikan perubahan dalam syarikat aku, dengan izin Allah.

5 januari juga paling aku tunggu coz produksi aku akan terlibat dengan pelancaran Taman Negara Pulau Pinang, ishk ishk cam tak percaya bila diberi peluang sebegini. skarang pun team aku sibuk dengan persiapan persembahan julung kali ini. oh ya, dengan bantuan PDC, aku diberi seminggu untuk mempamerkan produk produksi aku di Rasa Sayang Resort n Spa, Alhamdulillah, satu lagi peluang keemasan yang aku dapat berkat jalinan baik kerjasama dengan PDC. bukan mudah untuk memiliki ruang pameran selama seminggu di sebuah hotel bertaraf antarabangsa, thanks to Tengku kerana banyak memberikan kerjasama.

ni aku baru siapkan tempahan biskut yang orang tempah untuk raya haji, esok nak gi antar. malas sangat sangat nak buat tapi dek kerana orang mintak jugak jugak so aku buat la jugak. aku janji nak bagitau pasal mimpi kan, hmmm malam karang aku cari masa update blog k. yang pastinya, mimpi tu memang menggerunkan. nanti la ek!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home