Friday, December 14, 2007

dia datang lagi ....

Dia datang lagi, sapa ek? SAKIT TEKAK....hmmm ini la yang paling aku tak suka, sepanjang bulan ni jadual aku pack sangat, Alhamdulillah. Aku tak tahu napa tetiba aku dapat job banyak sangat sampai cam gini especially kat KL. Mungkin ini namanya rezeki sampaikan balik umah sehari dua hari je jumpa family, teringat zaman sibuk dulu. OK la dari sunyi karang pikir memacam plak! Aku suka dengan life aku skang ni walaupun banyak benda yang aku kena cover! Sesungguhnya sibuk terlalu sibuk.

Minggu lepas aku banyak mandi ujan kat KL, ha skarang rasa la akibatnya. Start dengan selsema, sakit kepala otak dan skarang suara mula hilang. Ni la yang paling merisaukan aku coz aku cari makan dengan suara ni. Lately aku banyak kenal orang bila kembali sibuk di function. Hmmm indahnya. Sronok plak bila ada somebody yang btol-btol caring ngan kita, baru la rasa dihargai sangat sangat tapi susah gak nak percaya manusia ni, mulut manis cam ada tebu kat tepi bibir jer, hampeh sebenarnya. Tapi ngan sorang ni aku hepi la, ada dia aku rasa lega sangat sangat. Tenang jiwa. Rasa cam putera raja pun ada gak. Hehehe melampau btol rasa cam gitu ek tapi itu la aku rasa skarang ni! Mungkin coz selalu jumpa n keja sesama buatkan aku selesa dengan dia. So far tak der la nampak perangai lagi, esok esok ntahlah! Tak sabar nunggu Januari coz ada trip oversea yang kitaorang terlibat sama. InsyaAllah.

Suara aku dah cam nak dekat Ella. Sabar je la. Ok la, till now, nak gi solat Jumaat!

p/s : FAZI, hehehe sowii sowiii busy teramat!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home