Tuesday, December 25, 2007

ho ho ho MERRY CHRISTMAS


siapakah gerangan gadis kat sebelah aku ek? hmm namanya LYNN, gadis sarawak yang menganuti agama kristian tapi jauh mendalami adat budaya melayu tak kurang juga pengetahuan agama islam. apa yang bleh aku citer pasal dia ek?

beberapa tahun lalu, masa aku masih bergelar artis budaya, kitaorang rapat sampai la skarang neh. lynn tak pernah tercicir dari senarai artis budaya dalam setiap persembahan production aku skang ni. dulu kitaorang selalu berbincang tentang nasib artis budaya ataupun penari tapi skarang aku tau lynn hepi coz skarang ni dah keja ngan cimb bank tapi masih menari sebagai hobi.

sumthing yang menarik yang aku nak kongsi, setiap kali menjelang raya, lynn la yang paling busy tempah baju raya, kasut raya, sumernya la dan dia la yang paling melaram setiap kali syawal berbanding kawan-kawan melayu aku yang beragama islam yang len.

dan setiap kali krismas, aku ngan lynn tak pernah lupa adat bertukar hadiah. tadi aku ada function kat rasa sayang, pastu terus gi jumpa lynn kat hydro majestic. air mata lynn berlinang je aku tengok, sedih barangkali tak dapat pulang beraya. hmm sedih plak aku. tak dapat berbual lama coz aku kena gi airport. sempat bukak adiah yang lynn kasi - bantal katak, suka sangat dengan adiah yang based katak ni. aku kasi dia teddy yang ada love kat dada. dia msg aku dia suka adiah aku. tetiba hati jadik sayu.

kawan - ada di mana-mana. terpulang kita bagaimana mahu mengekalkan persahabatan itu.
p/s : HO HO HO HO

0 Comments:

Post a Comment

<< Home