Friday, January 25, 2008

17th JAN – 3days 2 nights @ Damai Laut Resort, Perak

Alhamdulillah. Aku jejakkan juga kaki di sini. Dua tahun lalu production aku dapat job kat sini gak tapi bukan rezeki aku nak datang masa tu coz asyik mabuk di lamun cinta ngan si dia so aku tak nak datang sini, Skarang aku kat sini. Tadik pagi bertolak pagi sampai dah petang terus gi check in, kitaorang amek 2 apartment yang jauh perjalanan around 5 minit ke resort. Semua skali pegi 9 orang.

Aku supply 10 pasang evening dress dan 5 pasang tuxedo untuk pertandingan ratu cantik and manhunt satu kilang ni. Selain tu, aku supply makeup artist and hair dresser gak. So dua hari tu pack sangat kat sana. Malam pertama all the finalist buat persembahan tarian, malam kedua baru pertandingan. Event ni berjaya berlangsung dengan sempurna walaupun pada mulanya agak kelam kabut. Alhamdulillah.

Aku suka resort ni, suasana cantik ngan tenang sangat, sempat aku curi-curi masa jejalan kat sini. Staff pun peramah n helpful, patut la dorang penah menang award dalam tourism. 3 hari 2 malam kat sini bagai memberi pengalaman baru. Aku pun dapat banyak business contact yang baru. Tapi yang sedihnya aku batuk teruk, sampai muntah. Tiap kali muntah kuar kahak berdarah. Takut gak hmmm nanti nak gi medical check.

Balik Penang karang aku dah nekad nak diet secara sihat. Sejak November sampai skarang banyak function banyak plak aku makan, ya la aku tak tahan tengok makanan kat hotel hotel yang aku pegi, sure semua aku telan.

Till now, da!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home