Monday, June 26, 2006

setahun yang berlalu .....

dalam diam dah setahun aku lalui saat suka duka dengan Aisye, pantas benar masa berlalu. aku sendiri tidak menyangka yang telah jauh aku jalani segala cerita ini, bagaikan sepuluh tahun semua telah kami kongsi, dari detik perkenalan hingga kini saat bersatunya sebuah hati. hari ini, 26-6-2006 telah terpahat sebuah kenangan yang tak mungkin aku lupakan. aku suratkan segala kandungan sekeping kad ucapan darinya yang mengundang bunga di jiwa.

15 REASON WHY I LOVE YOU

1. You're sweet like candy
2. You're cute, gorgeous and 'manja'
3. You always there for me when I need U
4. You know what I like to eat
5. You always fulfill whatever I wish
6. You can accept my 'otak gila-gila'
7. You always hug me when I cold
8. You always comfort me when I'm worry
9. You know my favourite
10. You see the best of me
11. You always hear my singing!
12. You like watching movie with me
13. You bring happiness in my life
14. You always cheer me up
15. We're meant to be .....

sayangnya, Aisye tak berapa sihat malam tadi. aku pun lari mood skit tgk dia mcm ada menda yang mengganggu tak macam slalu, kitaorang watching movie RV (best gaks), gi makan and aku antar Aisye balik. hmm...tak seperti yang aku harapkan. tak perlah, mungkin ada hari lain yang boleh cover semua ni balik, teringat kata-kata Meer, kita selalu tak dapat apa yang kita mahukan! ada benarnya Incik Meer!

setahun aku lalui ... sebuah cerita terindah musim ini.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home