Friday, May 20, 2005

salam JUMAAT

Assalammualaikum....sopan sikit berhari Jumaat, hmm masih belum sihat sepenuhnya, skarang asyik demam malam je, ingatkan bila sakit bleh la manjakan diri tap itak bleh gak, show minggu ni penuh, malam karang ada 2 show, esok malam free (malam minggu?) Ahad ada bg function untuk Festival Silat Pulau Pinang VIP Pak Lah, hmmm bersilat la aku esok malam nampaknya hehehe...

19 May 2005 - aku dah kuarkan keta baru, ATOS Silver 1.1 number plat PGJ 87.... begitulah lebih kurang, malam tu aku ambik kat dealer EON, alhamdulillah penantian berakhir juga pas ni tiap bulan kena la menanggung kan? Hehe no hal coz budget dah ada tungu nak langsaikan je, InsyaAllah.

Aku sakit tekak ni, batuk skali tapi bila sakit ni ramai yang phone la sms la kasi nasihat menjadikan diri aku bak putera lak rasanya, bagus gak ada yang menghargai, kerana diriku begitu berharga (hmmm cam penah dengar plak!) Pas semayang Jumaat karang aku ada plan hehehe aku nak makan ubat batuk dan zzzzzz coz jam 4 dah kena ada kat hotel dah untuk make sure all in order.

Ok la, nulis ni pun skadar nak lepas gian je, adios!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home