Monday, May 16, 2005

enak kali !!!

Fuhh, enaknya tido smalam, dah la sampai umah awal pagi, pas mandi semayang baca akhbar check email n blog, aku trus 'pengsan' sampai Subuh, bangun awal tadi trus ke dapur temankan mak buat sandwich pas tu kejutkan adik aku ke sekolah, sambung sembang ngan mak jap, pas mak pegi keja, aku trus 'pengsan' kembali hehehe disebabkan hujan yang lewat lagi mendinginkan! Lagipun hari ni keja half day!

Bangun je semula aku trus call Aton, hari ni Aton akan ada operation buang tahi lalatnya yang besar itu, Aton ni cantik tau (korang bleh tgk dia pakai Saree India yang dalam catatan aku MIMPI DI SIANG HARI (dia finalist Ratu Pesta Penang 2004 ) aku kawan ngan dia sejak kecil lagi sampai dia dah beranak 3 skarang ni, kami close giler! Ngan laki dia pun aku close gaks! Jam 2 karang dia nak dibedah buang tahi lalat, aku tengok dia ni bersungguh mencantikkan diri, menguruskan badan (dia ada potensi model) dah prihatin ngan kulit muka dia dan dressing pun semakin meletopz! Hmm bila aku tanya, dia cakap 'yer la aku kan penari, aku pun nak cantik gak, asik orang lain je cantik!' hehehe...Aton ni semua orang suka dia coz dia bleh campur ngan sapa jer, mulutnya fuhhhh dia bercakap aku yang penat! Dan dia kuat melatah! :) Aku akan temankan Aton karang coz laki dia keja, hmm aku nak bawak video cam skali, mana tahu kalau doktor cakap bleh rakam hehehe bleh la aku rakamkan detik-detik bermakna itu!

Pagi ni bila hujan, hati plak rasa sunyi hmm ni yang malas nak feeling-feeling...macam macam kenangan kuar semula, tetiba aku teringatkan Taq, esok birthday dia! Macam mana agaknya life dia skarang, dah lama benar aku tak jumpa dia cuma sesekali ada gak ibu dia sms tanyakan khabar, kalau boleh nak je aku larikan diri dari manusia yang membenci aku ni tapi aku tak boleh nak halang kenangan yang ada kan? Biar je la masa membuktikan segalanya dan aku harap satu hari nanti dia akan tahu siapa aku satu ketika dulu.


Taq, Abang ingat lagi, sewaktu kat pantai Gurney, Taq slalu minta Abang janji..jangan tinggalkan Taq walau apa pun jadi, kata Taq..hidup Taq tak akan bahagia kalau Abang pergi dari hidup Taq. Abang cuba setiap masa hadir dalam diri Taq tapi Taq yang mahukan semua keadaan ini terjadi, percayalah doa Abang masih ada untuk Taq. Hargai diri Taq sebaik mungkin k! Study smart dan ingatlah family yang banyak support Taq selama ni!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sesekali kongsi dirty jokes...
heh :]
sesungguhnya, you menceriakan...
-ina-

8:27 AM  

Post a Comment

<< Home