Monday, May 09, 2005

ULAR hItAm PuTiH

Sejak semalam lagi mood aku cam kurang je, ntah pasal, mungkin sebab sebab dua tiga sebab hehehe, ahh malas sangat aku nak pikir, pagi tadi kepala macam'lalok', pas breakfast aku layan tension, bank tepon suruh datang sign agreement, keta dah ok, Jumaat ni bleh ambik kat agen keta, hmm aku plak tak der mood padahal aku memang tertunggu tunggu keta baru ni, sampai je kat umah petang tadi trus aku 'pengsan' atas katil sampai jam 6.30 petang. Itupun mak yang kejutkan, mak bawak balik kek coklat kegemaran aku dari Singapore, sodap giler siot! Aku makan 2 potong pas tu ada nasi lemak lak bawah tudung, hmm aku tak suka makan nasi lemak ikan tapi tadik abis sebungkus, mak pun hairan, HAIRAN? Hmm aku lagi hairan dan tambah hairan tetiba aku teringat mimpi jap tadi ..... jeng jeng jeng (suspen)

Aku MIMPI seekor ular panjang sangat tetiba muncul kat siling bilik tido aku, yang bestnya, ular tu warna hitam putih, ular tu bergerak punya laju pas tu aku dengar satu suara (cam suara seorang perempuan tua), suara tu suruh aku tangkap ular tu, aku cuba bangun nak tangkap tapi tak bleh, ular tu plak kejap hilang kejap muncul, aku nak tangkap dia lari pastu aku baling ngan apa ntah terkena la ekor ular tu pas tu aku bangun nak kejar ular tu yang lari laju cam ular robot tu tapi ular tu turun ikut tangga bilik aku, pas tu aku terjaga dari lena. Hmmm apa plak ni? Mungkin mainan tido tapi mungkin ada maknanya hmm konpius kejap!

Aku nak mandi nak siap siap nak kuar ngan motor skuter mak aku tu, aku nak jalan jalan pusing Penang (perkara yang aku suka buat di kala tension)

p/s : tak sabar nak ke Kuala Terengganu, nak makan keropok lekor, nak jalan jalan waktu malam kat pantai sambil pegang tangan hehehe .... tapi ader ke orang nak teman aku ni? Hmmm...tak per la aku pegang tangan aku sendiri la, apa salahnya! Terengganu, tunggu aku di minggu ketiga!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ada org nak meminang kot....;)

1:12 PM  
Blogger i'm mr. y2020 said...

wah! sesuatuh tu mimpi ular... hitam putih plaks warnanya & ada plaks suara org tua like neneks kebayaan.. ahahks! sorry no comment at all 'coz im not ahli nujum or pentafsir mimpi tapi apa yg Leo leh ckp... ada sesuatu disebalik mimpi itu yg perlu kita fikirkan sendiri... ada tuh... ada tuh... tunggu je la...

p/s: x nak ajak Leo ker gi Terenggangu? mana la tahu Leo la orgnya yg dicariĀ² utk menyusuri pantai diwaktu malam sambil berpegangan tangan... ahhaks! (sorry statement berangan!) mesti x sabar kan nak pandu kereta baru? Leo pernah rasa saat itew! ahhaks! :P

9:00 AM  
Blogger lelaki di dalam cermin said...

ntahlah, pening gak mimpi ular tu hehehe ular itam putih kehidupan! hmm slalu mimpi ular ader je apa apa nak jadi, ntah lar!

nak ikut ke kuala terengganu, jom aaa bleh makan kopok lekor petang petang sebelum malam jalan pegang tangan! hehehe (statement berangans gaks!)

2:05 PM  

Post a Comment

<< Home