Sunday, March 20, 2005

SEHELAI BAJU SEBUAH HANDPHONE NOKIA 3660

Dalam masa beberapa minit, segalanya mampu berlaku tanpa memerlukan kita mentafsir kembali apa sebenarnya yang telah terjadi, inilah yang menimpa diri aku, antara kelalaian ataupun sudah suratan kehidupan.

Petang tadi sempat aku ke Prangin Mall, kelmarin dah shopping baju kat situ, hari ini ke sana lagik pasal banyak sangat baju warna hitam, aku ni KALAH ngan warna hitam! So tadi masa tengah pilih baju tetiba bunyi handphone plak, so borak la ngan tangan kiri, tangan kanan sibuk memilih baju, pas abis sembang aku letak handphone kat timbunan baju pas tu terus pilih lagi pas tu terus ke changing room, salin je sehelai baju baru aku tingat HANDPHONE NOKIA 3660 aku! Hmmm pastinya hilang la!

SAH, memang dah hilang, tanya kat promoter pun dorang tak tahu so aku bayar harga dua helai baju, balik umah! Demikianlah berakhirnya suratan sebuah handphone.

Yang mahalnya...ianya adalah pemberian seorang yang menghargai persahabatan aku dan dia, biar jauh hanya hp jadi penghubung, aku terima semua ini kerana kecuaian aku sendiri tapi apa alasan terbaik untuk aku terangkan segala yang berlaku? Hmm beli model yang sama? Tak mungkin ada lagi nilai pemberian orang...

Yang aku sayang sangat ada pic ZIZI ...... yang tak akan ada lagi pic itu untuk aku ...... ZIZI dah jauh meninggalkan alam nyata.

Sebuah handphone : penuh cerita di dalamnya.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

isk isk..camner cuai sgt nih? rm.tp tu la ek! beli dan pemberian insan istimewa x sma nilainya...lahai..sabar je laa

erm..no lama tu akak delete ek;)

sis lilsy

12:34 AM  

Post a Comment

<< Home