Thursday, March 10, 2005

LELAKI TERINDAH...the most beautiful man

Datangnya dari Medan, Indonesia...bawanya bersama sebuah cereka sebuah buku berjudul LELAKI TERINDAH..aku pecahkan isi ceritanya, sesungguhnya ia adalah karya yang terlalu menyentuh jiwa dari seorang lelaki yang bernama Andrei Aksana. Gabungan tulisan, puisi dan yang paling istimewa, sekeping cd dengan lagu yang dinyanyikan sendiri. Indahnya sebuah karya! Lengkap tak perlu dikupas dalamnya lagi! Setiap inci luahan kata adalah isi hatinya yang berseloka tentang tiga jiwa sebenarnya. Aku kagum terus mengagumi siapa dia untuk terus bercerita pada aku, pada semua!

Bagai mahu melayang, rasa mahu terbang ke seluruh pelusuk alam memberitakan tentang sebuah karya yang menyentuh rasa. Saat ini aku sedang berusaha untuk hidup di dalam diri Rafky, Valent dan Andrei. Pastinya aku terus di dalam diri ku sendiri - seorang lelaki di dalam cermin.

ASEP
- sekadar empat huruf yang menemukan aku dengan sebuah cinta, cinta pada cerita, antara Lelaki Terindah yang mengusik jiwa.

the most beautiful man - masih di balik cermin

p/s : aku sedang berusaha menghubungi penulis novel ini untuk aku pohon kebenarannya bagi menyiarkan sebahagian dari bait-bait tulisannnya yang berdiri atas paksi kebenaran dan juga ilusi hadapan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home