Saturday, August 12, 2006

bosan!

aku betul-betul bosan ngan sikap manusia yang ntah apa-apa, tak suka kalau kita buat sesuatu perkara yang tak dapat diterima tapi dorang bleh buat apa saja yang dorang rasa tak salah dorang buat. aku tak akan lupa bila aku dikatakan bangga diri dengan kenyataan yang aku buat, langsungnya aku mohon maaf, mungkin ada yang aku kurang sedar bila bercakap tapi kalau dorang lantang bercakap tentang dorang yang mulakan itu pastu jadi ikutan, bukan bangga diri ke tu? bukan menabik dada ke tu? bila aku tegur langsung sentap! ada ke jenis manusia cam ni? aku bosan btul la, susah la kalau dalam satu relation tu tak bleh nak tegur. lagi satu, kalau tegur, ada plak statement itu ini yang aku perlu anggukkan kepala tanda setuju, akhirnya memang aku anggukkan kepala pun, malas nak ambik pusing, semoga orang ini bahagia dengan hidupnya. moga juga akan ada satu hari nanti, dia sedar tentang apa yang dia jalani dalam idupnya, sekian. wassalam

0 Comments:

Post a Comment

<< Home