Wednesday, December 28, 2005

entah bila

Hmm, banyak yang ingin aku ceritakan, tak terkata yang ingin aku luahkan namun semuanya seakan tak mampu aku suarakan, biarpun di sini. Untuk masa yang terbatas ini, biarlah aku pendamkan apa juga yang aku rasakan kerana aku percaya akan ada satu hari itu segalanya terungkap dan bebas tanpa sempadan.

Saat ini aku hanya seorang diri, melihat dan memerhati sejauh mana lakonan mereka di pentas dunia ini. Diam aku bukan bererti aku kalah dan diam aku juga bukan makna bersalah kerana diam aku diam memberi mereka ruang untuk mereka tahu apa itu erti kehidupan yang sebenarnya - moga mereka sedar.

Tak lama lagi tahun 2006 bakal menjengah, aku harap aku dapat menutupi tahun 2005 dengan segala kepahitan yang tergalas di bahu ini. Moga ada sinar baru yang menanti aku.

Untuk AISYE, terima kasih kerana sudi bersama Abang. Sayang Awak.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home