Friday, April 01, 2005

SETIA

deras hujan yang turun
mengingatkanku pada dirimu
aku masih disini untuk setia


selang waktu berganti
aku tak tahu engkau dimana
tapi aku mencoba untuk setia


sesaat malam datang
menjemput kesendirianku
dan bila pagi datang
kutahu kau tak disampingku
aku masih disini untuk setia


hanya itu yang aku ada. setia. aku bangga dengan kesetiaan ini. tak aku harapkan secalit balasan sedikitpun akan kesetiaan yang aku simpan ini cuma sedarilah bahawa yang aku ada ini bukannya barang dagangan yang mampu di beli di sini sana. yang aku mahu hanyalah setia juga.

akan ada satu hari nanti, akan ada satu waktu itu, semuanya milikku. aku yakini sebuah pertemuan biar keberatan menerima perpisahan. mencipta satu rasa kasih adalah sesuatu yang teragung buatku, sekali menyayangi selamanya di hati.

p/s : andai awak melihat hati ini, andai awak merasa kasih ini .....



0 Comments:

Post a Comment

<< Home