Tuesday, July 27, 2004

sate!!!!

GURNEY DRIVE  8.30 malam

Sate – sedapnya!  Sedang enak makan sate, aku dapat phone call, hmm dari Cikgu Kimin.  Hehe..hati aku ketawa, bayangkan baru aja beberapa cucuk makan sate tetiba hujan lak, kami lari tinggalkan sate tu … hmmm membazir!  Masuk Mc Donalds pesan kentang je!  Hisshh sambil sembang tu teringat lak aku sate yang ditinggalkan.

Cikgu Kimin – slalu jauh di mata tapi aku tahu dia sentiasa ada di jiwa.  Buktinya?  Semangat dia macam sama dengan aku.  Kepedihan di simpan, walaupun bukan yang baik untuk di amalkan tapi aku mengajar diri aku untuk terus mengenali apa itu erti ‘ketabahan’.

Cikgu Kimin punya keluarga, punya kerjaya, punya masa yang terlalu berharga.  Tapi yang istimewa, dia masih tahu menilai ‘hubungan’ aku dan dia.  Sesekali aku bersyukur pada Yang Maha Esa kerana temukan aku dengan dia, setiap insan dalam hidup aku datang bersama kebahagiaan yang tersendiri, nyatanya masih ada yang menyayangi aku di saat sebahagian lagi yang pergi tanpa tahu nilai sebuah ‘cinta’.

Cikgu, nanti kita makan sate lagi ok?  Harapnya kali ini hujan tak turun lagi!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home