Thursday, January 19, 2006

hari yang ceria? MUNGKIN .....

sejak semalam aku mengira detik jam, aku langsung tak bleh tidur! gosh...wat happened to me? kang nak kuar wat keja cam ner? aku heran sesangat, kalau tido lewat aku dah biasa, ini langsung tak bleh tido, masa berjalan slow sangat aku rasa, suasana sepi jer! aku sms semua orang hehe, ada yang dah tido ada gak yang balas cakap aku gila sms waktu cam tu! hehehe, nak dekat Subuh aku rasa aku terlelap jap itu pun terkejut coz mimpi (aku citer korang tak aku ni cepat mimpi, tak yah tido pun bleh mimpi hehehe maksud aku pejam mata je aku dah bleh sampai tempat lain, haaaa cam ner tu?) aku mimpi abang aku datang dalam keadaan tergesa-gesa pastu cakap dia ada masalah. hmm, Subuh tadi aku citer ngan mak. tak pasal-pasal mak cakap aku bengong hehehe, aku sempat sarapan sandwich telur yang mak buat.

dan...jeng jeng jeng tetiba abang muncul kasi salam, dia kelam kabut sangat nak ambik keta aku, ada urusan penting katanya, nanti dia antar sebelum kol 1 pm! haa...aku jadi bodo jap, mak melopong. kan betul mimpi aku? hmmm kebetulan agaknya.

pagi ni ada banyak keja yang menanti aku jap lagi. aku nak gi minum kopi merah jap!

p/s: segar terasa pagi ni, ntah apa plak yang akan aku lalui hari ni karang!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home