Tuesday, April 19, 2005

surat untuk Abang Andy



Assalammualaikum

Abang Andy, selamat pulang ya, waktu ini pastinya hanya tinggal kenangan yang tak mungkin di lupakan, sebenarnya andai ada waktu, mahu saja saya lihat Abang Andy terus di sini, meluangkan segala masa untuk kita teruskan persaudaraan ini.

Biarpun hanya seketika bersama saya, kesempatan ini terlalu berharga, masa saya terasa diisi sepenuhnya, sebagaimana yang sering saya beritahu, sebelum ini banyak perkara saya lakukan berseorangan, jadi bila adanya Abang Andy sedikit sebanyak saya boleh kongsi banyak perkara dalam kehidupan tapi yang pastinya Abang Andy juga punya urusan sendiri yang mahu dilakukan di Medan kan, InsyaAllah jika diizinkan Tuhan, kita bertemu juga nanti.

Abang Andy tahukan apa yang terjadi pada diri saya sejak kebelakangan ini, semua ini memberi pengajaran yang terlalu bermakna buat saya, biarpun saya ngak punya apa apa lagi yang harus saya banggakan, saya akan terus mencuba untuk menjadi insan terbaik dalam diri setiap orang yang saya kenal, kehidupan ini hanya sementara, jika satu hari saya dipanggil mengadap Ilahi, saya mahu nama saya tersemat di hati setiap insan di atas kejujuran dan keikhlasan saya menjalinkan persaudaraan. Cinta membuatkan manusia tersenyum dan cinta juga membuatkan manusia menangis kedukaan. Sesungguhnya ini semua akan saya jadikan pengajaran yang terbaik dalam kehidupan saya.

Abang Andy banyak memberikan kata dorongan kepada saya. Tak terbalas dengan apa yang disuarakan, yang hanya mampu saya katakan, terima kasih banyak banyak. Seperkara lagi saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk memohon maaf kerana tak banyak masa yang dapat saya luangkan untuk Abang Andy.

Salam ampun maaf saya hulurkan seandainya ada salah silap saya di sepanjang Abang Andy di sini, sesungguhnya saya gembira mengenali Abang Andy.

InsyaAllah jika punya izin Allah, bersua kita di lain kali.



1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

.......=)you look so sweet(=.......
_ina_

4:18 PM  

Post a Comment

<< Home