Wednesday, April 20, 2005

izinkan aku bercerita lagi .....

maafkan aku jika perasaan setia ini terkubur di jiwa, ampunilah aku jika hati ini hanya buatmu sahaja.

Sebelumnya kau pergi
Renunglahku di sini
Kerna mungkin terjadi
Kita tak kan bersua lagi
Anggaplah pertemuan ini
Mungkin yang terakhir
Dan tak usah kita kesali
Atas apa yang terjadi

Banyaknya pengorbanan
Telah ku pertaruhkan
Mungkin tiada bermakna
Telah banyak mengguris rasa
Untuk itu maafkanku
Kiranya mengganggu
Ketenangan dalam hidupmu
Yang tak perlu kehadiranku

Dugaan
Inikah dugaan untukku
Munculnya tak seindah mimpi
Hanyalah igauan ngeri
Kau yang pernah ku rindu
Mudahnya berlalu
Mengapa begitu berubah laku

Aku menerima salam perpisahan
Segalanya sebagai ingatan
Biarlah impianku kan berlalu
Denganmu

Ku sangkakan berpanjangan
Panas hingga ke petang
Tiba mendung menjelma
Tak seperti yang ku harapkan
Kini mengertilah aku
Tak perlu memerlu
Biarkanlah kau dan caramu
Aku dengan cara hidupku

0 Comments:

Post a Comment

<< Home