Thursday, August 05, 2004

selamilah jiwa ini yang terluka

Kau merubah segala
Cinta yang ku dahaga
Kehadiran dirimu menyinari
Mekar semula hatiku

Kau lukis hidupku
Kau hias hatiku
Kau sambut cintaku
Tulus ikhlas suci hatimu ... kasih

Kaulah segalanya
Yang menyinar hidupku ... kasih
Hanya satunya
Yang ku cintai

Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu
Ikhlas sejati

Hulur tanganmu kasih
Sambut cintaku
Jangan tinggalkan daku
Seorang diri
Tak sanggup lagi dilukai

Maafkan daku
Jika salahku
Peristiwa yang pernah ku alami dulu
Aku tahu betapa pahitmu
Menerima sejarah hidupku



Kekadang aku rasa tak adil dengan dia yang banyak memberikan kasih sayang pada aku, setelah aku kecewa, dia datang – beri aku sepenuh kasih sayang tapi sampai ketika ini aku masih tak percaya dan sukar untuk aku terus percaya pada apa yang dia kasi. Semuanya sebab aku dah kecewa dengan hidupku pada masa lalu, salahkah aku untuk terus merasai kepahitan tu? SALAH…itu kata orang lain bila aku mintak pendapat tapi aku sekadar berhati hati dengan hidup aku sendiri. Aku tak mahu kecewa lagi, pedih sangat rasanya nak melalui semua ni (sekali lagi)

Fid, maafkan Abang. Abang sayang Fid, Abang yakin yang Fid ikhlas ngan Abang tapi berilah ruang masa untuk Abang membina semula keyakinan dalam diri Abang sendiri. Percayalah, satu hari nanti, kasih dan sayang ini akan jadi milik Fid sepenuhnya!

Selamilah Jiwa Ini Yang Terluka

0 Comments:

Post a Comment

<< Home