Tuesday, August 03, 2004

ntah apa apa

Lamanya aku tak berseloka di sini. Sibuk! Itulah perkataan paling tepat. Bulan Julai penuh dengan persembahan, setiap minggu! Tambahan lak skarang ni tengah siap untuk nak ke Kuala Lumpur untuk Pesta Promosi Makanan dan Kebudayaan Pulau Pinang, hujung bulan nak terbang ke Bangkok (dah lama dah teringin sangat nak jejakkan kaki ke sana, kata teman yang baru pulang : di sana ada kehidupan yang penuh warna warni) sejauh mana ianya berwarna, tunggu catatan aku ok! J

Aku dah makan, dah mandi, dah solat dan skarang menghadap komputer (bila la aku dapat beli note book?) Hmm….di depan aku ada katak! Bukan seekor tapi banyak sangat! Kenapa katak? Hehehe…sekadar replica, anak patung dan memacam lagi berasaskan katak.

Acan – sedapkan nama kawan aku? Dia yang mengenalkan aku dengan dunia katak. Unik sangat bila dikaji kehidupan katak, bermula di air dan berpindah ke darat (mungkin aku juga berhijrah?). Tak ramai yang sukakan katak, mungkin kerana katak dikatakan hodoh tapi bagi aku katak cantik sangat! Kebanyakannya berwarna hijau (mak suka warna ni) Hijau kan mendamaikan…


Katak …. Kaulah Segalanya!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home