Thursday, September 06, 2007

BISKUT RAYA 2007

Raya tak lengkap tanpa biskut raya kan? Hmm tahun ni aku dah set beberapa resepi biskut raya untuk dijual. Aku antar sampai depan pintu umah! Tapi tahun ni tak nak amek banyak sangat tempahan macam tahun-tahun sudah, tak tercapai akal ngan tangan wat biskut. Nak demam pun ada! Berikut adalah senarai biskut yang dihasilkan oleh aku sendiri, talak tipu punyer!

1. STRAWBERRY SHORTBREAD (bijan, strawberi n choc)
2. SWEET CHOC RAINBOW (MILO, oat, bread crump n choc)
3. GOLDEN CEREAL (nestum, badam, oat, choc)
4. CRUNCHY CHOC SQUARE (badam, coco crunch, MILO, oat)
5. SAMPERIT (sapa tak tau rasa samperit, tak yah raya)
6. BUNGA CINA (mcm samperit gak tapi warna putih n rasa susu)
7. ALMOND LONDON (biskut ni aku panggil biskut 100 tahun, sampai bebila pun ada rasanya)
8. BISKUT AISKRIM (biskut ni ada badam cincang kat dalam, crunchy)
9. BISKUT PANDAN KLASIK (rasa pandan sebenar ngan choc)
10. TART GULUNG (satu lagi biskut 100 tahun)
11. BISKUT COKLAT URAI (coklat urai, badam, koko)

OK, harganya pulak, 100 biji dari RM35 - RM38 hinggit sahaja. Kalo korang berminat, email je kat aku – aisyeteru@yahoo.com.my

0 Comments:

Post a Comment

<< Home