Tuesday, February 28, 2006

hanya aku yang tahu .....

biar apa juga yang kita lakukan dalam hidup kita, akhirnya kita kembali pada diri sendiri. biar di mana sudut sekalipun, hanya kita yang memahami dan menerima segala yang ada dalam diri kita sendiri. itu yang aku alami saat ini. jauh aku berfikir meneliti setiap kejadian yang melalui hidup aku seharian. kadangkala aku merasa terlalu bosan dengan semuanya : seolah tiada apa lagi yang dapat aku miliki jika ianya hanya menyakiti hati insan lain.

ini diri aku, seorang insan yang terlalu menyayangi, terlalu menghargai, terlalu mengasihi. aku bangga dengan apa yang aku ada ini : anugerah Allah yang terlalu bahagia aku rasakan. namun bukan mudah untuk aku miliki segala ini.

mengapa semua sifat ini perlu ada pada aku jika tidak dihargai sebaiknya? hanya aku yang tahu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home