Tuesday, February 21, 2006

takkan ada cinta yang lain .....

Haruskah kuulangi lagi
Kata cintaku padamu
Yakinkan dirimu
Masihkah terlintas didada
Keraguanmu itu

Susahkan hatimu

Tak akan ada cinta yang lain
Pastikan cintaku hanya untukmu
Pernahkah terbersit olehmu
Akupun takut kehilangan... Dirimu

Ingatkah satu bait kenangan
Cerita cinta kita
Tak mungkin terlupa

Buang semua angan mulukmu itu
Percaya takdir kita
Aku cinta padamu

Akankah nanti
Terulang lagi
Jalinan cinta semu
Dengar bisikku

Bukalah mata hatimu...

Jumaat lalu buat kali pertama aku dengar lagu Takkan Ada Cinta Yang Lain nyanyian Siti Nurhaliza oleh Dhani Ahmad, tersentuh sangat hati aku tambahan plak lagu ni ditujukan oleh Aisye untuk aku. Sepanjang minggu lepas hubungan kitaorang tak begitu baik sangat. Semuanya berpunca tentang perasaan dan sikap yang tak seiringan. Semuanya terlalu merungsingkan hati sampaikan akhir minggu lalu kitaorang duduk berbincang itupun pas Ma Aisye masuk campur. Aku akui keegoan aku dan dia juga akur tentang sikapnya. Harapnya minggu yang mendatang tak akan ada lagi perkara seumpama ni. Aku letih.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home