Saturday, February 12, 2005

atas nama CINTA



Atas nama CINTA, manusia hidup dengan penuh rasa bahagia dan atas nama CINTA juga tak kurang ada yang menderita. Begitulah kehidupan, nasib tiap insan tak ada yang serupa.

Hari ini aku bangga : biarpun berkali kecewa dengan 'manusia & cinta' aku masih terus berdiri menguasai diri kerna aku tahu akan hadir satu masa nanti CINTA yang pergi itu akan datang kembali. Biar selama mana aku bertahan, aku akan terus pastikan penantian ini bukan hanya satu harapan tapi kenyataan.

Buat semua insan membaca blog ini, ketahuilah hidup kita bagaikan sebuah roda, jangan sesekali mengkhianati sebuah perasaan...satu waktu nanti kita akan tahu nilainya. Luka mampu sembuh tapi parut tetap akan ada kecuali kita guna ACTIVA! Hehehe.....sayang buat kalian! Posted by Hello

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Akan tiba masanya kita harus berhenti menyintai seseorang. Bukan kerana kita tidak lagi dicintai, tapi kita akan sedar dia lebih bahagia jika kita melepaskannya...

11:27 AM  

Post a Comment

<< Home