Friday, September 03, 2004

air dari langit

malam ini air turun dari langit, segar rasanya, siang tadi panas menggila hinggakan aku berbogel badan, tak tertahan, agaknya bagaimana rasanya suasana di hari pembalasan!
sesejuk malam mengalihkan ingatan aku dari kesibukan merancang perjalanan pemasaran kepada si dia - dia yang dah tiada dalam kamus hidup aku tapi sesekali muncul di celahan mukasurat yang usang. beginilah kehidupan - tak dapat aku lari dari ingat pada kenangan, telah banyak yang aku korbankan untuk kehidupan insan lain. walaupun aku sering percaya masa untuk aku mengecapi kebahagiaan akan tiba, sesekali terlintas juga di hati kecil ni, sampai bila aku harus begini? menunggu detik bahagia yang aku sendiri tak pasti!
malam ini aku sendiri lagi melihat air dari langit membasahi bumi, moga ada harapan esok hari, insyaAllah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home