Wednesday, January 24, 2007

Antara ATOS & SPEKTRA

Hari ini antara hari terindah dalam hidupku, aku telah menghadiahkan diri aku dengan sebuah kereta baru - KIA SPEKTRA 1.6 (BLACK). Sejak tahun lalu aku berazam untuk memiliki sebuah kereta baru untuk menggantikan Atos. Bukan kerana aku merasakan Atos tu 'kureng' tapi ada faktor lain yang menggesa aku.

Aku banyak travel, aku perlukan sebuah kereta yang memiliki ketahanan tinggi di samping 'berpersonaliti' sesuai dengan jiwa aku. Lagipun family aku semuanya 'besar-besar' saiz badan dorang makanya aku perlukan kereta yang ruangnya lebih luas. Alhamdulillah hari ini aku berjaya memiliki apa yang aku perlukan.

Dalam pada tu aku rasa sayang sangat nak berpisah ngan Atos yang dah banyak berjasa pada aku. Hmm aku tak tahu napa aku kena rasa sedih macam ni tapi memang itu yang aku rasa nak wat macam mana! Walaupun agak kecil, Atos tu dah bawak aku ke KL, Teluk Intan, Taiping, Alor Star, Perlis, Ipoh hmmm aku btol rasa sedih sangat. Tapi aku tak perlu bimbang, aku bleh tengok Atos aku lagi, kawan baik aku yang paling aku sayang si ETON yang beli keta aku. Aku tau Eton akan jaga keta aku sebaik mungkin. Semalam masa aku kemas Atos, aku rasa sayu sangat. Aku memang sayang sangat kat Atos aku tu.

Ntahlah, mungkin Spektra akan membawa perubahan ke arah lebih kejayaan dalam hidup aku kerana aku berazam tahun 2007 adalah permulaan masa depan aku! InsyaAllah.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

atos x merasa tp spektra dh slalu hehehehe...

pas nie kita tukar bro pakai mpv lak, kasi gempak, muahahahah....

9:22 PM  

Post a Comment

<< Home