Saturday, September 11, 2004

masih adakah ruang di situ ...

1.39 pagi, baru aja aku selesai menghadiri majlis sambutan kelahiran seorang teman, di sana terlalu ramai manusia dan masing masing ditemani pasangan sedangkan aku seorang bertemankan sms dari Fid...(Fid dah kembali, hatinya bagaikan mahu aku terus bersamanya sedangkan aku semakin risau apa yang akan ada di jalan antara kami di hadapan)
Yang nyata aku sunyi malam ini, cemburu menyaksikan pasangan pasangan yang asyik bercinta.
Yang jelas di mata aku aksi aksi insan yang aku sayang satu ketika dulu..bagaikan sengaja bermesra untuk mencipta suasana cemburu di hati aku. Di fikiran aku mudah sahaja : moga bahagia hendaknya.
Sebelum aku berlari ke alam mimpi, ingin aku suarakan betapa syukurnya aku pada Ilahi (kerna masih memelihara aku disisiMu)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home