Thursday, September 09, 2004

begitu banyak cerita

begitu banyak cerita ... antara hari hari yang aku lalui terlalu banyak pengalaman yang mendewasakan aku, sebenarnya aku rasa bangga walaupun kadang kala ada derita yang terpaksa aku lalui. dah semua tahu ini lah lumrah kehidupan.


menjadi seorang insan di bumi Ilahi terlalu menguji kesabaran. jika dulu mungkin aku merasa tertekan tapi kini semuanya sudah mematangkan diri sendiri. semoga akan ada satu hari nanti di mana hidup aku penuh dengan kebahagiaan.


hari demi hari mengajar kita untuk terus berdiri sebenarnya, semuanya antara sedar dan tidak.


hidup aku kini lebih bererti walaupun sedikit masa lalu kehilangan Taq yang teramat aku sayang, padaku itu sudah tertulis. setelah sekian lama melalui detik detik pedih, aku bangun semula untuk kehidupan akan datang.


aku percaya langit tak selalu mendung, moganya akan hadir bintang memberi sinar untuk aku, InsyaAllah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home